Өскемен қаласы
Әкімінің ресми сайты

Өскемен қаласы әкімінің ресми сайтына қош келдіңіздер!

www.oskemen.kz сайты Өскемен қаласына арналған. Сіз бұл жерден Шығыс Қазақстан облысы орталығына қатысты барлық ақпаратты, күнделікті жаңалықтар, анықтама ақпарат, очерктер және көркем фотосуреттерді таба аласыз. Ары қарай...

Әкім блогы


Тумабаев Куат Мухитович - Өскемен қаласының әкімі

Мемлекеттік қызметтер

2016 жылдың қорытындысы бойынша Өскемен қаласы әкімдігінің
дербес бөлімдермен мемлекеттік қызметтер көрсету мәселесі бойынша талдамалық анықтама

2017 жылдың 1 қаңтардағы жағдай бойынша тұрғындарға барлығы 126636 мемлекеттік қызмет көрсетілді, оның ішінде мемлекеттік органдар арқылы (дербес бөлімдер) – 58061 қызмет, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы – 52571 қызмет, электрондық үкімет порталы (ЭҮП) – 16004 қызмет.Тізіліміге енгізілген мемлекеттік қызметтерден, қала әкімдігінің дербес бөлімдерімен барлығы 80 түрі көрсетіледі.
Олардың ішінде ең көп сұранысқа ие болатын қызметтер мынадай:

  • «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектеп жасына дейінгі (7 жасқа дейін) балаларды кезекке қою», 13381 қызмет көрсетілді,  ұсыну нысаны мемлекеттік корпорациясы «Азаматтарға арналған үкімет» арқылы, электрондық үкімет порталы;
  • «Құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру», 11954 қызмет көрсетілді, ұсыну нысаны мемлекеттік орган арқылы;
  • «Қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру азаматтық хал актілерін тіркеу туралы» 8423 қызмет көрсетілді, ұсыну нысаны мемлекеттік корпорациясы «Азаматтарға арналған үкімет» арқылы, электрондық үкімет порталы, шетел азаматтарына мемлекеттік орган арқылы;
  • «Құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау білім беру ұйымдары үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру» 8343 қызмет көрсетілген, ұсыну нысаны мемлекеттік орган арқылы;
  • «Жұмыссыздарды тіркеу және есепке алу» 7945 қызмет көрсетілген, ұсыну нысаны мемлекеттік орган арқылы;
  • «Жұмыссыз азаматтарға анықтама беру» 7132 қызмет көрсетілген, ұсыну нысаны мемлекеттік корпорациясы «Азаматтарға арналған үкімет» арқылы, электрондық үкімет порталы;
  • «Қазақстан Республикасы аумағында жылжымайтын мүлік объектілерінің мекенжайын анықтау жөнінде анықтама беру» 5776 қызмет көрсетілген ұсыну нысаны мемлекеттік корпорациясы «Азаматтарға арналған үкімет» арқылы, электрондық үкімет порталы;

Жаңа мемлекеттік көрсетілетін қызметтер есепті кезеңде енгізілген мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімі:

  • Жер учаскелерін құқықтарын сатып алу, мемлекеттік меншікте болып табылатын (аукционда, конкурстар)
  • Жер құқықтарын сатып алу, мемлекеттік меншікте болып табылатын, сауда-саттықты жүргізу талап етпейтін (конкурстар, аукциондар);
  • Жер телімдерін беру туралы  шешім қабылдау, жол сервисі объектілерін орналастыруға үшін жол маңындағы жолақтарында немесе  шегінен тыс жерлері объектілерді егер оған кіру үшін кірме жолдар қажет болса.
  • Нобайын келісу (нобайлық жоба)

2016 жылғы мәліметтер берілген кезеңде мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің сапасына келіп түскен шағымдар жоқ

Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдерін бұзылуы бойынша ақпарат

№ п\п Қызметтер атауы Өтініштің нөмірі және күні Бөлімнің атауы Жауапты маманы Бұйрықтың нөмірі Жаза түрі Себебі
1 Учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын жер бекіту бойынша KZ69RBD00187032от 16.09.2016жлғы,  Сафронова Н.П. «Өскемен қаласының жер қатынастары және ауыл шаруашылығы бөлімі»ММ Икамбаева Айжан Мухтаровна,
жер учаскелері иелері мен жер пайдаланушыларды есепке алу секторының бас маманы
№ 15 –дан 19.10.2016 жылғы Жүктелген функционалдық міндеттерін орындамағаны үшін ескерту «Е-лицензиялау» ақпараттық жүйесінде өтінімдерді жабу мерзімін, жұмыстың көп болуына байланысты, бұзушылығына жол береді

Қазақстан Республикасының  «Мемлекеттік қызметтер туралы» заңы 11-бабының 12-тармағына және 36-тармағына сәйкес мемлекеттік бақылау қағидалардың мемлекеттік қызметтер көрсету сапасының заңныңа сәйкес  жөніндегі 16 ақпандағы 2016 жылғы № 35 Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызмет істері бұйрығымен бекітілген, №1-2р 2016 жылғы 6 мамырдағы Өскемен қаласынң әкімінің бұйрығымен «2016 жылғы мемлекеттік қызметтер көрсету жергілікті атқарушы   бақылау іс-шараларының жоспар сапасын бақылауды органдар» 4 мемлекеттік мекеме тексерумен  қамтылды, халыққа мемлекеттік қызмет көрсететін :

  • Өскемен қаласының ветеринария бөлімі
  • Өскемен қаласының жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі
  • Өскемен қаласының тұрғын үй-коммуналық шаруашылығы, жолаушылар көлігі және автомобиль жлдары бөлімі
  • Өскемен қаласының білім беру бөлімі

Өткізлген тексерулер барысында, 45 заң бұзушылықтары анықталды, оның ішінде бекітілген мемлекеттік қызметті көрсету стандартымен көзделген 9  толық құжаттар топтамасының болмауы жағдайында мемлекеттік қызмет көрсету фактілері, мемлекеттік қызмет көрсету стандартымен бекітілген, стандартымен көзделмеген құжаттарды талап ету 26 фактілері мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы 10 заңнамасының талаптарын бұзу фактілері. Бақылау іс-шараларының қорытындысы бойынша анықталған бұзушылықтар үшін 6 тәртіптік шара қолданылды 1 сөгіс және 5 ескертулер түрінде жауапты қызметкерлерге тәртіптік шара қолданылды. Бұзушылықтарды жою бойынша 40 ұсынымдар әзірленді, барлығы орындалды.
Қызмет алушылардың мемлекеттік қізметтерді көрсету тәртібі мемлекеттік қізметтерді көрсету сапасы туралы ақпараттануын арттыру бойынша саны туралы мәліметтер, қысқаша мазмұны және тақырыбы  өткізілген Мемлекеттік органмен (ведомстволық бағынысты ұйыммен)өткізілген семинар-кеңесте, "дөңгелек үстелдер", қоғамдық тыңдаулар, баспасөз-конференциялар, кездесулер және өзге де іс-шаралардың саны, тақырыбы және қысқаша мазмұны туралы мәліметтер.

№ п/п Іс-шараның атауы Саны
  1 Мемлекеттік қызмет көрсететін дербес бөлімшелердің кездесу   коммерциялық емес акционерлік қоғамы «Азаматтарға арналған үкімет» Мемлекеттік корпорациясы» қызметкерлерімен мемлекеттік қызмет көрсететін, ведомстволық бағынысты ұйымдардың директорларымен 18
  2 Мемлекеттік  қызмет көрсету бойынша  РАГС мәселелері бойынша халыққа мәселелері  оқыту  сипатындағы семинарлар, мемлекеттік қызметтерді көрсететін сәулет, білім беру, әлеуметтік сала, дербес бөлімдердің қызметкерлерімен оқыту штаттағы семинарлар 20
3 Баспасөз конференциясы 5
5 Халықпен кездесу мемлекеттік қызметтер  бойынша ақпараттандыру және оларды алу тәсілдеріне,  «Үлбі» халыққа әлеуметтік қызмет көрсету қалалық орталығы»КММ сарапшылармен , жұмыссыз азаматтар, сотталған азаматтармен. 39
6 Мемлекеттік қызметтер көрсету саласындағы проблемалық мәселелері бойынша қоғамдық тыңдаулер 4
7 Мемлекеттік қызметтерді алу  бойынша  ақпараттық сипаттағы Мақалаларды жариялау қала әкімінің сайттың  «Жаңалықтар» айдарында. 3
  пробация қызметінің есебінде тұрған тұлғаларға  жұмыс іздеуші жандарға арналған мамандандырылған жәрмеңке 6
  Мемлекеттік қызметтерді  алушыларға әлеуметтік-құқықтық көмек көрсету бойынша ҮЕҰ-мен    "Дөңгелек үстелдер"  4
8 Мемлекеттік қызметтерді көрсететін  бөлімдерді шығып тексерулер бойынша қызметкерлер 4
   

 

  Жиыны: 4084 адам қамтылған 103 іс-шаралар

Мемлекеттік қызмет көрсету сұрақтары бойынша қаланың мемлекеттік органдарының қызметінің 2015 жығы есебі

Мемлекеттік сектордың басталған реформаларына негізделе отырып, Қазақстан мемлекеттік басқарудың сапалы жаңа үлгісін орнатуда, ондағымемлекеттік басқаруды қалыптастыру процесінің басты бағыттарының бірі мемлекеттік қызмет көрсету жүйесін қалыптастыру және дамыту болып келеді. 

ҚРПрезидентіөзінің «Әлеуметтік-экономикалықжаңғырту – Қазақстан дамуының басты бағыты» атты халыққа Жолдауында ерекше назар аударған: «Халыққа қөрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру – жемқорлыққа қарсы әрекеттік және мемлекеттік органдардың қызметіне азаматтардың сенімділігін арттырудың басты аспектісі».

Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет – көрсетiлетiн қызметтi алушылардың өтiнiшi бойынша жеке тәртiппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерiн iске асыруға, оларға тиiстi материалдық немесе материалдық емес игiлiктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттiк функцияларды iске асыру нысандарының бiрi.

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 13 қазандағы № 983қаулысына, 2015 жылғықазанда енгізілген өзгерістерге сәйкес жергілікті атқарушы органдармен мемлекеттік қызметтің 78 түрі көрсетіледі.
2015 жылы Өскемен қаласының халқына 15 1839 мемлекеттік қызмет көрсетілген (2014 жылы – 92 842 қызмет), соның ішінде мемлекеттік органдар (дербес бөлімдер) – 102 740 қызмет, халыққа қызмет көрсету орталығы (ХҚКО) – 39 624 қызмет, электронды үкімет порталы (ЭҮП) – 9 475 қызмет арқылы көрсетілген.

Динамикаға сай ең көп көрсетілетін мемлекеттік қызмет түрлері:
- «Балаларға қосымша білім беру бойынша қосымша білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау»бойынша 30936қызмет, ММ арқылы;
- «Ауыл шаруашылығы жануарларын ветеринариялық паспорт бере отырып бірдейлендіруді жүргізу» бойынша 20203қызмет, ММ, ЭҮП арқылы;
- «Азаматтық хал актілерін тіркеу туралы қайталама куәліктер немесе анықтамалар беру» бойынша9502қызмет, ХҚКО, ЭҮП арқылы, басқа мемлекеттен келгендерге ММ арқылы;
- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан, білім беру ұйымдарына құжаттар қабылдау және оқуға қабылдау» бойынша 9040 қызмет, ММ арқылы;
- «Мектепке дейінгі балалар ұйымдарына жіберу үшін мектепке дейінгі (7 жасқа дейін) жастағы балаларды кезекке қою», бойынша8758қызмет, ХҚКО, ЭҮП арқылы.

Есептік кезеңде мемлекеттік қызметтер тізімдемесіне жаңа мемлекеттік қызметтер қосылған:
«Ақталған адамға куәлік беру»;
«Ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екінші түрге ауыстыруға рұқсат беру»;
«Елді мекендер шегінде объектілер салу үшін жер учаскелерін беру»;
«Қалалық рельстік көліктің көлік құралдарын мемлекеттік тіркеу»;
«Күзгі-қысқы жағдайлардағы жұмысқа белгіленген электр қуаты 5 МВт және одан төмен, 5 МВт астам немесе белгіленген жылу қуаты сағатына 100 Гкал/сағ және одан жоғары, сондай-ақ өз теңгерімінде 35 кВ және одан төмен, 110 кВ және одан жоғары кернеудегі электр желілері бар энергия өндіруші және энергия беруші ұйымдарға әзірлік паспортын беру »;
«110 кВ және одан төмен, 220 кВ және одан жоғары объектілер үшін қайталама (шунтталатын) электр беру желілері мен шағын станцияларды салудың техникалық орындылығы туралы қорытынды беру».
2015 жылдың кезеңдерінде мемлекеттік қызмет көрсету сапасына шағымдар түскен жоқ.

ХҚКО ЫАЖ, ЭҮӨШ және «Е-лицензиялау» МДҚ ақпараттық жүйелерінің автоматтандылыған жұмыс орны арқылы мониторингке сәйкес 2016 жылдың 1 қаңтарына мемлекеттік органның кінәсінен 9 мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі бұзылғаны анықталды:
Жер учаскелерін қалыптастыру жөніндегі жерге орналастыру жобаларын бекiту– 4;
Облыстықжәнеаудандықмаңызы бар жалпығаортақпайдаланылатын автомобиль жолдарынабөлінгенбелдеуде, жарнаманытұрақтыорналастыруобъектілерлеріндесыртқы (көрнекі) жарнамаорналастыруғарұқсат беру-1;
Некені (ерлі-зайыптылықты) бұзудытіркеу, оныңішіндеазаматтық хал актілеріжазбаларынаөзгерістер, толықтырулар мен түзетулеренгізу-1;
Азаматтық хал актілерінтіркеутуралықайтаданкуәліктернемесеанықтамалар беру -1;
Үйдеоқитынмүгедекбалаларғаматериалдыққамсыздандыруды тағайындау-2.

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жақсарту үшін мемлекеттік мекемелермен 2015 жылы 65 семинар-жиналыс, «дөңгелек үстел» және брифингтер өткізілген. Бұқаралық ақпарат құралдарында мемлекеттік қызмет көрсету бойынша түсіндірме жұмыстары жүргізілуде.

Өскемен қаласының мемлекеттік органдарының мемлекеттік қызмет көрсету сұрақтары бойынша қызметтері туралы есебі

Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарылату – Қазақстандағы әкімшілік реформаның жүргізілген керекті бағыттарының бірі.
2007 жылдан бастап Үкіметпен бұл бағытта мемлекттік қызмет тізімдемесін құру, процедураларды және оларды тапсыруды ықшамдау, «электрондық үкіметті» енгізу және мемлекеттік қызметтерді электронды форматқа ауыстыру, халыққа қызмет көрсету орталықтарын құру, мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйесін интегралдау жә не т.б. енгізетін шаралар комлексі ұйымдастырылған.

ҚР Президенті өзінің «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» атты халыққа Жолдауында ерекше назар аударған: «Халыққа қөрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын арттыру – жемқорлыққа қарсы әрекеттік және мемлекеттік органдардың қызметіне азаматтардың сенімділігін арттырудың басты аспектісі».

Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет– көрсетiлетiн қызметтi алушылардың өтiнiшi бойынша жеке тәртiппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерiн iске асыруға, оларға тиiстi материалдық немесе материалдық емес игiлiктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттiк функцияларды iске асыру нысандарының бiрi.

Ағымдағы жылы 2013 жылғы 15 сәуірде «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер туралы» ҚР Заңы және 2013 жылғы 18 қыркүйекте Қазақстан Республикасы Үкіметінің № 983 қаулысымен мемлекеттік көрсетілетін қызметтердің тізілімі бекітілген. Тізілімге сәйкес 647 қызмет мемлекеттік органдармен (бағынысты ұйымдармен) көрсетіледі, оның ішінде 131 қызмет жергілікті атқарушы органдармен көрсетіледі:
- 62 қызмет қалалар мен аудандар деңгейінде (ауылдық округтер) және ведомствоға бағынысты ұйымдарда
- 74 қызмет облыстық басқармалар деңгейінде және ведомствоға бағынысты ұйымдарда
- 46 қызмет ХҚКО арқылы көрсетіледі
- 47 қызмет халыққа электронды түрде көрсетіледі
Азаматтардың мемлекеттік қызмет алу бойынша құқықтарын кепілдендіру үшін мемлекет өз тарапынан мемлекеттік органдар үшін өз құзырына кіретін әрбір мемлекеттік қызмет бойынша стандарт пен регламент қабылдау, және қызмет көрсету кезінде стандарттың талаптарын басшылыққа алу қажеттілігін белгілейді.

2014 жылы министрліктермен жергілікті атқарушы органдардың 121 мемлекеттік көрсетілетін қызметінің стандарты бекітілді, бекітілген стандарттардың негізінде облыста қаулымен 98 мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенттері әзірленіп, бекітілді.
Мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет регламентi – мемлекеттiк көрсетiлетiн қызмет стандартын сақтау жөнiндегi талаптарды белгiлейтiн және көрсетiлетiн қызметтi берушiлер қызметiнiң тәртiбiн, оның iшiнде мемлекеттiк қызметтер көрсету процесiнде өзге де көрсетiлетiн қызметтi берушiлермен, халыққа қызмет көрсету орталықтарымен өзара iс-қимыл, сондай-ақ ақпараттық жүйелердi пайдалану тәртiбiн айқындайтын нормативтiк құқықтық акт
Шығыс Қазақстан облысы Өскемен қаласы әкімінің аппараты Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау ережелеріне сәйкес облыстың жергілікті атқарушы органдарында көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасын ішкі бақылаудың жағдайына ай сайын мониторинг жүргізеді.

2014 жылғы алынған деректердің талдауы қызметтің 58 түрі бойынша облыста 92 840 қызмет көрсетілген. 2013 жылмен салыстырғанда көрсетілген қызметтердің жалпы саны өскен, 2013 жылы 92 842 қызмет көрсетілген.
63 331 (68,2%) мемлекеттік қызметмемлекеттік органның өзінде және ведомствоға бағынысты ұйымда көрсетілген. 19 492 (20,9%)мемлекеттік қызмет мемлекеттік органмен Халыққа қызмет көрсету орталықтары (ХҚКО) арқылы «жалғыз терезе» қағидаты бойынша көрсетілген (2013ж. – 24 805).

Жақын уақытта мемлекеттік секторды реформалаудың басты бағыттарының бірі мемлекеттік қызмет сапасын арттыру және мемлекеттік қызметті тиімді көрсетуге әсер ететін процестерді жетілдіру болады.
«Жалғыз терезе» қағидаты бойынша мемлекеттік қызметті қолжетіді алу үшін облыста жергілікті атқарушы органдардың 24 қызметін көрсететін 3 ХҚКО жұмыс істейді, оның ішінде 5 қызмет баламасыз негізде тек ХҚКО арқылы көрсетіледі.
Мемлекеттік басқару жүйесін жаңғырту саласындағы мемлекеттің саясаты айтарлықтай деңгейде электрондық үкіметті дамытуға, мемлекеттік органның ішкі бизнес-процестерін автоматтандыруға, сондай-ақ мемлекеттік орган мен азаматтардың өзара іс-қимылының аса тиімді үлгісі ретінде электрондық мемлекеттік қызмет жүйесін дамытуға бағытталған.

Халыққа «электрондық үкіметті» енгізу және мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша кеңес беру үшін өңірде «Call-орталығы» 1414ашылған.

«Өскемен қаласының сәулет және қала құрылысы бөлімі» мемлекеттік мекемесінің 2015 жылығы көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша есеп беруі

Халыққа көрсетілетін мемлекеттік қызметтер – мемлекеттік органдардың басты функцияларының бірі болып табылады.

Мемлекеттік көрсетілетін қызмет – көрсетілетін қызметті алушылардың өтініші бойынша жеке тәртіппен жүзеге асырылатын және олардың құқықтарын, бостандықтары мен заңды мүдделерін іске асыруға, оларға тиісті материалдық немесе материалдық емес игіліктер беруге бағытталған жекелеген мемлекеттік функцияларды іске асыру нысандарының бірі.

ҚР Президенті «Әлеуметтік-экономикалық жаңғырту - Қазақстан дамуының басты бағыты» Қазақстан Республикасы халқына Жолдауында тұрғындарға мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыруға аса назар аударған: «Бұл сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру мен азаматтардың мемлекеттік органдардың қызметіне сенімін арттырудың маңызды қыры» деп айтылған.

2015 жылғы кезеңде сәулет және қала құрылысы бөлімімен (бұдан әрі бөлім)  4 мемлекеттік қызмет көрсетілетін, оның ішінде 3 баламалы негізде және 1 баламасыз негізде.
2015 жылы бөліммен көрсетілген мемлекеттік қызметтердің жалпы саны 4613. Соның ішінде баламалы негізде 456 және баламасыз негізде  - 4157. Оның ішінде Халыққа қызмет көрсет орталығы арқылы (ХҚКО)  - 4400 көрсетілді (көрсетілетін қызметтің жалпы санының 95 %), мемлекеттік органның кеңсесі арқылы – 213.

Неғұрлым талап етілетін қызметтердің бірі жылжымайтын мүлік объектісіне мекенжай беру бойынша баламасыз қызмет, ХҚКО арқылы жүзеге асырылады, көрсетілетін қызметтің жалпы саны – 4157.
Мемлекеттік қызметтер регламенттерін бекітуді «ШҚО құрылыс, сәулет және қала құрылысы басқармасы» ММ жүзеге асырады, 2015 жылы жаңадан бекітілген регламенттер туралы ақпарат түскен жоқ.
2015 жылы Өскемен қаласының сәулет және қала құрылысы бөлімімен көрсетілетін қызметтер бойынша мерзімін бұзу мен арыз-шағымдар түскен жоқ.

Сәулет және қала құрылысы бөлімі қызметкерлерімен сапалы және уақытылы мемлекеттік қызметтерді көрсету тұрғысынан 2 хаттамалық семинар өткізілді, сондай-ақ ХҚКО қызметшілерімен «Тіреу және қоршау конструкцияларын, инженерлік жүйелер мен жабдықтарды өзгертуге байланысты емес қолданыстағы ғимараттардың үй-жайларын (жекелеген бөліктерін) реконструкциялауға (қайта жоспарлауға, қайта жабдықтауға) шешім беру» мемлекеттік қызметтер стандартын түсіндіру бойынша бір семинар-оқыту өтті. Бөлім ғимаратында көрсетілетін мемлекеттік қызметтерді, жауапты тұлғалар тізімін, байланыс телефондарын және бөлім жұмысының кестесін орналастырумен ақпараттық қалқаншал ілінген. Қаланың сәулет және қала құрылысы бөлімінде көрсетілетін мемлекеттік қызметтер бойынша сапалы және уақытылы жұмыстар көрсетілетін мемлекеттік қызметтер сапасын бақылаудың жергілікті атқарушы органдардың бөлімшелік құрылымдарымен өткізілген мемлекеттік қызметтер туралы заңнаманы сақтауды тексеру қорытындылары анықтамасымен расталады.

 

Бет өзгертілді: 17-01-2017
*Имя:
*E-mail:
*Сообщение:
Поля отмеченные "*" обязательные для заполнения
*Проверка: 14+5=